לאורך השנים רשת האינטרנט הביאה איתה המון חידושים ואפשרויות שחלקם לא הוכיחו את עצמם ונעלמו מן העולם וחלקם דווקא התבססו ורכשו לעצמם מקום קבע בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. אחד מהדברים הבולטים ביותר שהאינטרנט הביא איתו ונכנס ממש בשנים האחרונות הוא חנות וירטואלית. כיום אין עסק כמעט שאין לו חנות וירטואלית, ובמאמר הזה ננסה לבדוק בדיוק למה כל בעלי העסקים עוברים לחנות וירטואלית ב – 2020.
חנות וירטואלית – אם אתה לא שם אתה לא קיים
נסו להיזכר בימים שבהם הקניונים היו מרכזי הקניות המפוארים, הגדולים והנחשבים ביותר. חנות שהיתה בקניון היתה חנות שכנראה היא מכובדת מספיק כדי להיות חלק מהקניון הזה, וחנויות שלא היו בקניון – כמעט ולא היו קיימות.
אז למה כל בעלי העסקים עוברים לחנות וירטואלית ב- 2020? כי אותו הדבר קורה היום עם האינטרנט. חנויות או רשתות שאין להן חנות וירטואלית, הן כמעט ולא קיימות, והן משולות לאותן חברות שלא היו להן חנויות בתוך הקניון.
למה כל בעלי העסקים עוברים לחנות וירטואלית ב – 2020?
וזו לא הסיבה היחידה שבגללה כל בעלי העסקים עוברים לחנות וירטואלית ב – 2020. סיבה נוספת לתופעה הזו קשורה בעובדה שהעולם שלנו השתנה בכל מה שקשור בתחום הקניות, ובעל עסק שלא מבין את זה – נשאר מחוץ למירוץ.
פתיחת חנות וירטואלית היא לא רק בעלת משמעות של "להישאר חלק מהמשחק". משמעות נוספת היא שצריך להכיר בזה שהיום אנשים פשוט לא אוהבים לצאת מהבית, ומעדיפים שכל מה שיכול להגיע אליהם – שיגיע. אפס אחוז מאמץ, מאה אחוז תוצאות. החנות הוירטואלית מאפשרת ללקוחות שלכם לרכוש את המוצרים שלכם בלי לזוז מהכסא ובטח מבלי לצאת מהבית, ומה בעלי עסקים יותר רוצים מלהיות קשובים ללקוחות שלהם?
חנות וירטואלית – עולם שלם של יתרונות
אז הבנו למה כל בעלי העסקים עוברים לחנות וירטואלית ב- 2020, אבל היתרונות לעניין הזה הם כל כך רבים שעוד לא דיברנו אפילו על אחוז מהם.
חשבו שחנות מסויימת נמצאת ברמת גן ולקוח מסויים שמאוד אוהב את החנות גר בחיפה. הסיכוי שהוא יגיע לרמת גן במיוחד רק בשביל לקנות פריט מסויים הוא מאוד נמוך. לעומת זאת, אם החנות מציעה לו רכישה באמצעות חנות וירטואלית – למה בעצם שלא יזמין?
כמובן שלכל חנות וירטואלית כדאי שיהיה מערך משלוחים והחזרי מוצרים, אפילו בתוספת תשלום עבור הלקוח, כדי שהאפקט של הרכישה אונליין יהיה אפקט משמעותי ולא זניח.
אינטרנט – יש משהו שאתה לא יכול לעשות?
היתרון אולי הגדול מכולם של חנות וירטואלית הוא שאפשר להפיק ממנה בקלות לקחים ולהסיק נתונים. כמה גולשים נכנסו לאתר, כמה גולשים התעכבו על עמוד מסויים ודו"ח של הכנסות הם רק חלק ממה שאפשר לעשות באמצעות חנות וירטואלית.
צריכים עזרה מקצועית? כנסו ל- https://www.aghai.co.il/