רעיונות לשימוש בבלונים לעיצוב אירועים עסקיים

עסקים מחפשים לרוב רעיונות חדשים לקישוט אירועים עסקיים.

בלונים הם תמיד רעיון נחמד לכל אירוע מכיוון שהם צבעוניים וניתן להשתמש בהם בכל כך הרבה דרכים.

יש אנשים שיש להם רעיונות שונים כיצד לעבוד עם בלונים לאירועים עסקיים שלהם, אבל הנה כמה רעיונות שאולי עדיין לא עלו בראשכם!

סטנד בלונים

סטנד בלונים הוא עיצוב מושלם לאירועים עסקיים.

הסטנד עצמו הוא מרשים וגם האפשרות לשים עליו את הבלונים בצורה יציבה ושלא יפלו על הרצפה, כל אלו הופכים את העיצוב עם סטנד בלונים בלונים לנפוץ ופופולרי בכל סוגי האירועים, אבל במיוחד באירועים עסקיים, שבהם גם פעמים רבות משדרגים את העיצוב לסטנד בלונים ממותג.

שימוש בתצוגת בלונים

דרך פשוטה ואלגנטית לקשט כל שולחן או אזור באירוע עסקי היא באמצעות תצוגת בלונים.

תצוגת בלונים יכולה להיות משהו פשוט כמו קשת בלונים או שולחן המכוסה בלונים.

אפשר אפילו להעמיד בלון יחיד במרכז השולחן ולשים בתוכו מיכל הליום עגול כך שיהיו בלונים המקיפים אותו.

סוגי בלונים

על ידי שילוב של סוגי בלונים שונים (לא רק צבעים, אלא גם חומרים שונים) יתן להגיע ליצירת תפאורה מרהיבה ומיוחדת. שימו לב לא ללכת רק על בלוני הלטקס הרגילים, אלא גם לשלב בלוני אלומיניום, ועוד.

מצג בלונים מרכזי

עוד רעיון נפלא לעיצוב אירועים עסקיים עם בלונים, זה לייצר מצג מרכזי של בלונים.

הזמן הפופולרי ביותר להשתמש ברעיון כזה הוא באירועי צהריים או במהלך ארוחת הערב. אתם יכולים למשל לתלות באלה של בלונים מהתקרה, או אפילו מהשנגלירים של חלל האירוע, ואז ליצור פשוט ריכוז גדול של בלונים בכל מיני צבעים ומכל מיני סוגים – זה מהמם ביופיו ומשדרג כל אירוע משמעותית.

רעיונות לבלונים לעסקים

אם אתה מתקשים להחליט כיצד לקשט את האירוע העסקי שלכם, אנו ממליצים לכם לפנות אל חברה עם התמחות של בלונים לעסקים, העלויות הן לא כל כך גבוהות והתוצאות הן מרחיקות לכת, והכי חשוב – אתם יכולים להיות ממוקדים באירוע שלכם, ויש לכם חברת בלונים מקצועית שדואגת לכם לכל צרכי תפאורת האירוע.

לסיכום

לא משנה כמה גדול או קטן האירוע, בלונים תמיד יתקבלו בברכה באירועים עסקיים מכיוון שהם כל כך מגוונים וגם בגלל שאפשר למתג אותם בצורה עסקית ושיווקית.

אתם יכולים להשתמש בהם לקישוט מסביב לשולחנות, כסטנד בלונים, וכריכוז גדול של בלונים שאפשר לתלות אותו במקומות שונים בחלל האירוע.

אתם יכולים אפילו להשתמש בבלונים כמתנות אם אתה רוצים להפליא את האורחים שלכם!

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email