קרוקובלוק – עצבו במקצועיות את אתרכם עם קרוקובלוק

כיום ישנן המון דרכים ליצור אתר בתוך זמן קצר, חלק מהדרכים האלו הן על ידי Page Builders שאכן חוסכים זמן יקר ותהליך מורכב, אך הם אינם מספיקים על מנת ליצור אתר מקצועי לחלוטין – אתה עדיין זקוק למשהו הזה שיוסיף את המראה המקצועי לפרויקט המקוון שלך.

קרוקבלוק – ככה אתם יכולים לבנות אתר מושלם בזמן קצר

למעשה, על מנת לבנות אתר נהדר, אתם זקוקים לשני דברים, Page Builder אמין ותוספים טובים. קרוקובלוק בעצם הוא תוסף שמתלבש על המערכת של אלמנטור ומאפשר לך לבנות אתר מושלם בזמן קצר. ביתר דיוק, קרוקובלוק הוא ערכת כלים עבור משתמשי אלמנטור, המגיע עמוס עם תוספי אלמנטור רבים אשר מתלבשים על המערכת. בנוסף תקבלו ערימות של אתרי דוגמא שנבנו מראש והרבה תבניות של אלמנטור. למי שרוצה תבנית מושלמת שמתאימה לכל מטרה, מקבלים עם קרוקובלוק תבנית בשם Kava Pro שהיא גמישה מאוד ורב תכליתית – יכולה להתאים לשימושים רבים.

עם קרוקובלוק תקבלו גישה לתפריטי Mega Menu, בלוקים לתבניות ואפילו תבנית של WooCommerce להשקת חנות מקוונת.
גם אם עכשיו אינכם מבינים לגמרי מה צריך על מנת לבנות אתר, הממשק האינטואיטיבי של אלמנטור יניע ויעזור לכם כל הדרך עד שתבנו את האתר המושלם.

עם קרוקובלוק החזון שלכם לאתר מושלם יקבל חיים ותוכלו להציג לכל קהילת האינטרנט את האתר המושלם שלכם.
עם קרוקובלוק, תקבלו מערך של תוספי JET להעצמת ה- Page Builder של אלמנטור. כלי מקיף ועוצמתי, המאפשר לבנות אתרים מורכבים מאוד מההתחלה עד הסוף ללא בעיה. כל מורכבות שתחשבו עליה.

הרשמה לקרוקובלוק

הירשמו לקרוקובלוק ותקבלו:
– עשרה תוספי Jet חזקים עבור אלמנטור
– 1000 בלוקים מעוצבים מראש, תבניות של דפים בנויים מראש
– 30 עיצובים ייחודיים לפי נושאים
– תבנית Kava מסוגננת שמתאימה לשימושים רבים
– עדכונים שבועיים שימושיים לשיפור האתר שלך
– תמיכה מקצועית 24/7

לסיכום, קרוקובלוק מתאים למי שמשתמש באלמנטור ורוצה לבנות אתרים ביתר מהירות ומקצועיות, במקסימום עיצוב וגמישות על מנת להקים כל אתר בדיוק כמו שאתם רוצים מבלי להתפשר על כלום

להרשמה לקרוקובלוק, לחצו כאן

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email