פנסי הראש הטובים ביותר לשנת 2022 – איזה מהם תבחרו?

פנסי ראש הם מוצר הכרחי לכל חובב אאוטדור, בין אם אתם עושים קמפינג ביער או אוהבים לטייל על שביל הרריים. אם אתם צריכים לראות לאן אתה הולכים בלילה, אז פנס ראש הוא פריט חיוני לקחת איתכם לכל פעילות חוץ.

אבל עם כל השפע שיש בשוק, איך תדעו איזה פנס ראש הכי מתאים לכם? בפוסט זה, נסקור כמה מהאפשרויות הטובות ביותר לשנת 2022.

פנס ראש H15R Core של Ledlenser

מדובר באחד הפנסים הכי טובים כיום בשוק. ל- H15R CORE יש סוללה עצמתית שמחזיקה כ- 80 שעות, ומנורת 2500 לומנס עם בהירות מרשימה ביותר שתאיר לכם גם את הדרכים החשוכות ביותר ביעילות מרבית.

בנוסף, עצמת התאורה של הפנס מגיעה למרחק של עד 250 מטר (!), והפנס מגיע עם טכנולוגיות מתקדמות נוספות כמו מתג סיבובי שבעזרתו ניתן לעמעם את אור הפנס ולהגיע לתוצאת הארה מדויקת יותר, אפשרות לסובב את ראש הפנס ב- 120 מעלות, ועוד טכנולוגיות שהופכות את הפנס הזה לאחד הטובים בתחום פנסי ראש.

Diamond Spot של בלאק דיאמונד

פנס פופולרי היום הוא ה-Black Diamond Spot מבית Black Diamond Equipment. הפנס מגיע עם מנורת 250 לומן, כך שהיא בהירה מספיק כדי להאיר אפילו את השביל החשוך ביותר לפניכם.

בנוסף, עם חיי הסוללה הארוכים של הפנס והאפשרויות הקלות במיוחד להפעיל ולכבות אותו, ה-Spot הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שצריך פנס ראש אמין.

פנס קצת יותר חזק – Petzl Nao+

אם אתם מחפשים משהו פנס עם קצת יותר כוח, אז Petzl Nao+ עשוי להיות האופציה הנכונה עבורכם. הפנס מגיע עם מנורת 575 לומן מרשימה, מה שהופך אותה לאחת הבהירות בשוק. לפנס יש גם סוללה נטענת, כך שבכל הנוגע לענייני סוללה אתם יכולים להיות רגועים והלטעין בקלות בכל מקום שתגיעו אליו (ושיש בו חשמל כמובן)

פנס ראש Ultra Rush מבית UltrAspire

לבסוף, אם אתם צריכים פנס ראש שהוא גם חזק וגם קל משקל, בדקו את Ultra Rush מבית UltrAspire. מדובר על פנס שהוא בין הקלילים ביותר בשוק  אבל אל תתנו לגודל הקטן שלו להטעות אתכם – ה-Ultra Rush עדיין עצמתי, עם 500 לומן מרשימים שיכולים להעיר בצורה מצוינת כל דרך שתלכו בה

לסיכום

לא משנה איזה סוג פעילות אתם מתכננים לעשות בחוץ, יש פנס ראש שיתאים לכם. הקפידו לעשות את המחקר שלכם ולקרוא ביקורות לפני ביצוע הרכישה הסופית שלכם. ותמיד זכרו לארוז סוללות נוספות לכל מקרה!

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email