על איכות לא מתפשרים – שעוני g shock

בעולם של היום, שבו הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת בקצב מסחרר, אף אחד לא רוצה להרגיש שהוא נשאר מאחור. כמעט בכל תחום שהוא, תמיד נברר מה המוצר או הדגם הכי חדש, אילו פיתוחים ושדרוגים קיימים, ואילו שיטות עיצוב נחשבות למודרניות, אופנתיות והולמות את רוח התקופה. אחד מהתחומים שבו עניין זה בולט במיוחד, הוא תחום שעוני היד. שעוני g shock הם אחד מסוגי שעוני היד הפופולריים ביותר כבר במשך שנים.

 

על החברה, ועל מאפייניו הייחודיים של השעון

g shock היא מותג שעונים מבית חברת קסיו (casio) היפנית, שנוצרה בשנת 1983 על ידי מהנדס מוכשר ומהפכן. השעון שהוא יצר, היה בעל סוללה שעמידה למשך עשר שנים בקירוב, ובעל עמידות גבוהה ביותר לנפילות מגובה של עד 10 מטרים, ולצלילה במים עד ללחץ של 10 בר. עד אותה העת, איש לא דמיין ששעון יכול להיות בעל עמידות כה גבוהה, והמצאת מותג השעונים של g shock הייתה בהחלט נקודת מפנה בתחום השעונים.

מאז ועד היום, נוצרו עוד דגמים רבים של שעונים, שמשמשים אנשים רבים ממגוון רחב של קבוצות. כלומר, בשל עמידותם הגבוהה של השעונים מפני חבלות וזעזועים, השעון הינו נפוץ ביותר בקרב חיילים, פועלים, מטפסי הרים, חובבי אקסטרים, ועוד. כמו כן, עמידות השעון למים בלחץ גדול, מאפשר לאנשים העוסקים בסביבת מים להסתובב עם השעון בחופשיות ובלב שקט, מבלי לחשוש שהשעון ייפגע מהמים.

 

אופנה ואיכות במחיר אחד

כאמור, רובנו לא מעוניינים להרגיש תקועים מאחור, ומחפשים בכל פעם את החידושים הטכנולוגיים והעיצובים החדשניים ביותר שהשוק יכול להציע לנו. אף על פי שלרוב, שעוני g shock מתקשרים בעיקר לשעונים שעונדים חיילים קרביים או פועלי שטח ומטיילים – הדבר אינו בהכרח נכון, ויש אוכלוסיות רבות שעונדות שעונים של g shock, גם כאשר הם לא חשופים למפגעים של חול, אבק, מים או נפילה מגובה.

שעוני g shock נחשבים לאחד מדגמי שעוני היד העמידים והאיכותיים ביותר. הם עמידים במידה מסוימת לכל מפגע – החל מאבק, דרך מים, לחות, נפילה מגובה, מכות חזקות וכדומה. נדיר מאוד ששעון מדגם g shock יישבר עקב נפילה או עקב זעזוע חזק, למשל אם השעון פוגע בחוזקה בקיר או בעצם כלשהו.

העמידות הרבה של שעונים מסדרת g shock מקנה להם גם איכות לאורך זמן. כל אדם שבבעלותו שעון g shock יוכל להעיד עד כמה השעון משרת אותו, למשך שנים, בלי שהסוללה תינזק, בלי שהרצועות ייקרעו, בלי שלוח השעון יישרט, ייסדק או יישבר ובלי שהכפתורים יישחקו. 

ויחד עם זאת, מכיוון ש- g shock נמצאים בפריסה רחבה, גם אם השעון ניזוק, ניתן לגשת ולהחליף את החלק שנשחק או נקרע. למשל, אם רצועת השעון נקרעה או נשחקה, ניתן להחליף אותה ברצועה מקורית, כך שהשעון יישאר מקורי ואיכותי.

בנוסף לכל אלה, לשעוני g shock יש פונקציות רבות שניתן להשתמש בהן – כמו טיימר, מד דופק, ואף חיבור בלוטות'. מגוון הפונקציות שהשעון יציע תלוי בדגם הספציפי שנרכש, כאשר ישנו מגוון רחב ביותר של שעונים, במגוון צבעים, עיצובים ואיכויות – וכל אחד יכול לבחור את שעון ה- g shock בדגם המסוים שמתאים לו ולצרכיו, לפי סגנון החיים שלו וטעמו האישי – וכמובן, לפי המחיר הרצוי.

 

G shock – שעונים מעוצבים

כל אחד שמחפש שעון שיהיה אלגנטי, אבל גם פרקטי – יוכל למצוא את כל אלה בשעון מסוג g shock. כאמור, ישנו מגוון רחב של עיצובים בשעוני g shock, מה שמאפשר לכל אדם לבחור את הסוג המועדף עליו. שעונים רבים של g shock הם בעלי עיצובים ייחודיים, שמאפשרים לכל אדם לבטא את האמירה שהוא מעוניין לומר על עצמו, ביחס לאישיותו.

החברה מציעה סוגים רבים של שעונים ממגוון דגמים, החל מדגמים פשוטים יחסית, שיכולים להתאים לאנשים שמעוניינים בשעון פשוט ואיכותי – דרך דגמים מעט יותר יוקרתיים, המעוצבים בצורה אסתטית יותר, ובעלי פונקציות מתקדמות יותר – וכלה בשעונים אלגנטיים ממש, שמותאמים לאנשים שמעוניינים בשעון פרקטי אך אסתטי.

אם כן, כל אחד שמעוניין בשעון בעל איכות בלתי מתפשרת, יוכל למצוא את השעון האהוב עליו מחברת g shock, בהתאם לטעמו האישי והתקציב שלו.

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email