מנשא לתינוק, לא רק נוח אלא גם בריא

ישנם יתרונות רבים לשימוש במנשא, ורוב ההורים מגלים שהשימוש במנשא מקל משמעותית על חייהם. מנשא יכול לעזור להרגיע תינוק שבוכה, והוא יכול לעזור גם להרגיע תינוק שמרגיש לא טוב כמו למשל עם כאבי שיניים, גזים וכו'. בנוסף, מנשא יכול לסייע בשיפור התפתחותו של התינוק ובנוסף, יכול לסייע בחיזוק הקשר בין ההורה לילד.

שיפור התפתחות התינוק

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש במנשא הוא שהוא עוזר לשפר את התפתחות התינוק. כאשר תינוק נמצא במנשא, הוא מסוגל לראות את פני הוריו ולתקשר איתם באופן הדוק יותר, ויש לזה השפעה חיובית על ההתפתחות הקוגניטיבית של התינוק, כמו כן גם על כישוריו החברתיים.

הקלה בהאכלה

כשמגיע הזמן להאכלה, מנשא יכול לעזור להקל על התהליך עבור הורים ותינוקות כאחד. התינוק יכול לאכול ללא כל תמיכה נוספת, ולאחר שיסיים את הארוחה, הוא יוכל להמשיך לפעילויות אחרות תוך שהוא צמוד להורה.

הרגעת תינוק בוכה

מנשא הוא גם דרך מצוינת להרגיע תינוק טרוד. כאשר תינוק כועס, תנועת הנדנוד העדינה הנוצרת מנשיאה במנשא, יכולה לעתים קרובות להרגיע אותו. בנוסף, כאשר תינוק עייף, הנשיאה במנשא יכולה לעזור לו להירדם מהר יותר.

חיזוק הקשר בין ההורה לילד

לבסוף, אחד היתרונות החשובים ביותר של שימוש במנשא זה שהוא עוזר לחזק את הקשר בין ההורה לילד. כאשר תינוק קרוב להוריו, הוא מרגיש בטוח, וזה יכול לעזור לטפח קשר רגשי חזק בין התינוק לבין ההורה. על ידי שימוש במנשא, ההורים יכולים לבלות יותר זמן עם ילדיהם תוך שהם מספקים להם את כל היתרונות הנלווים הנוגעים לקרבה בין הורה לילד.

לסיכום

יש לא מעט יתרונות למנשאים, ועל הכתבה עברנו על החלק המשמעותי בהם. ללא ספק למנשא לתינוק יש השפעה חיובית גם על הנוחות של ההורה בהתנהלות היומיומית, וגם השפעה חיובית פיזית, פסיכולוגית וקוגניטיבית של התינוק וגם של ההורה, כן, גם של ההורה!

אחד הדברים החשובים ביותר זה הקרבה בין ההורה לילד, זה מייצר המון בטחון עצמי לתינוק, בעתיד, ביטחון עצמי שיעזור לו להתפתח ולשגשג. בשביל ההורה, האלמנט העיקרי הוא באמת החופש שמנשא מאפשר. הידיים חופשיות, ואפשר לעשות מלא דברים שלא היה אפשר לעשות בלי מנשא.

לכן, ללא ספק, כל הורה צריך מנשא, וכדאי שיהיה לו מנשא, זה פשוט יהפוך את החיים שלכם לקלים הרבה יותר, ויעזור מאוד לרווחה הנפשית והפיזיולוגית של התינוק.

הכתבה באדיבות: גורי מנשאים לתינוקות באתר https://babyguri.com/

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email