מה זה מימון מלא לרכב? הנה מה שאתם צריכים לדעת

מימון מלא לרכב היא סוג של הלוואה שניתן להשתמש בה לקניית רכב חדש או רכבי יד 2.

סוג זה הלוואת מימון מסופקת בדרך כלל על בנקים, חברות אשראי, חברות ליסינג וסוכנויות רכב, וגם מסופק על ידי גופים שהמיקוד שלהם הוא במתן הלוואות מימון רכב.

למעשה, ניתן לקבל בחלק מהמקומות הלוואה של עד 100% מעלות הרכב, וכך לקנות רכב במימון מלא, שאתם לא צריכים אפילו מקדמה בשביל לקנות את הרכב שאתם צריכים.

סכום המימון המלא לרכב ישתנה בהתאם למלווה ולציון האשראי של הלווה. ברוב המקרים ניתן להשתמש במימון מלא לרכב למימון של עד 100% ממחיר הרכישה של הרכב.

מימון מלא לרכב יכול להיות אופציה מצוינת עבור לווים המחפשים לרכוש רכב חדש או משומש אך אין להם את מלוא סכום הכסף הזמין עבור המקדמה, כך שישראלים רבים משתמשים בהלוואות מסוג זה על מנת לקנות את הרכב שהם צריכים בצורה הנוחה ביותר.

איזה עוד שיטות יש להוזלת עלות הרכב?

טרייד אין

עם טרייד אין לרכב אתם יכולים להוזיל את עלות הרכב החדש עוד יותר. איך? אתם מגיעים עם הרכב הישן שלכם לסוכנות הרכב שבה אתם מעוניינים לקנות את הרכב הבא שלכם. הם בודקים את הרכב שברשותכם, וכמה הוא שווה. המחיר נקבע על פי כל מיני פרמטרים, מצבו החיצוני והפנימי של הרכב, המנוע, השנתון וכמובן מספר הידיים שהוא עבר.

את ההצעה שנותנים לכם אתם יכולים להשוות למחירון רכב שתוכלו למצוא ברשת.

היתרונות של טרייד אין זה שאתם יכולים גם למכור את הרכב הישן שלכם במהירות וגם לקבל זיכוי על הרכב שאתם רוצים לקנות. ככה אתם חוסכים הרבה זמן יקר שהולך על מכירת הרכב הישן, וגם מקלים את התשלום על הרכב החדש.

מבצעי רכב

עוד דרך להקל על התשלומים זה לקנות רכב בתקופה שיש בה מבצעים. לדוגמא, בחגים, בדרך כל סוכנויות הרכב יוצאות במבצעים שווים של הנחות על רכבים חדשים, או כל מיני שידרוגים ומתנות שמקבלים בעת קניית רכב חדש.

עוד תאריך טוב לקניית רכב חדש זה בסוף השנה, כאשר סוכנויות הרכב רוצות למכור כמה שיותר רכבים מהשנתון של השנה הקודמת, ויוצאים במבצעים גדולים על מלאי הרכבים שלהם.

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email