כמה עולה להקים חנות אינטרנטית

בימים שבהם החנויות האינטרנטיות הן כל כך נפוצות, זמינות וקופצות עלינו בפרסומות מכל פינה אפשרית, ברור היום ששום בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו שלא לתפעל חנות אינטרנטית. לחנות האינטנרטית יתרונות רבים וגדולים שמשפיעים באופן ישיר ומשמעותי על כל בית עסק שהוא, ולכן בין אם אתם בעלי עסק של חנות נעליים ובין אם אתם בעלי עסק של חנות בגדים – חנות אינטרנטית היא חובה עבורכם. במאמר הקרוב נבדוק כמה עולה להקים חנות אינטרנטית, ונבהיר את החשיבות של הקמת חנות שכזו. אז שנתחיל? קדימה!

מה ההתלהבות? בסך הכל חנות

אנחנו בטוחים שחלק מכם לא מבינים את המשמעות העצומה שיש לחנות אינטרנטית ואיך היא משפיעה על עסקים מסויימים, אז מזל שהגעתם – אנחנו פה בדיוק בשביל להסביר לכם. אז כשאתם אומרים שחנות אינטרנטית היא "בסך הכל חנות" אתם טועים ומטעים. ולמה? כי מדובר פה באחד החידושים הכי חכמים וטובים שקרו בעולם בשנים האחרונות.

החנות האינטרנטית היא שחקן חדש בעולם הרכש והיא שינתה לחלוטין את פני העולם הזה. איך? פשוט מאוד. במקום שאנשים יצטרכו לצאת מהבתים ולהגיע עד לחנות, היום החנות מגיעה עד אליהם הביתה. באמצעות כמה קליקים קצרים הם מגיעים אל החנות האינטרנטית של בית העסק שבו הם רוצים לקנות, גוללים בין המוצרים, מסתכלים על המחירים ועל מאפייני המוצר ובוחרים אם לקנות או לא. בהזנה פשוטה של כרטיס אשראי המוצר מתחיל לעשות את דרכו עד אליהם. אז אפשר להתחיל ולהבין מה ההתלהבות, לא?

יתרונות של חנות אינטרנטית

מיד נדבר על כמה עולה להקים חנות אינטרנטית, אבל בואו נתחיל מהיתרונות שלה. לחנות אינטרנטית יש המון יתרונות גם מצד הלקוח וגם מצד בעל העסק. מצד הלקוח הבנו בגדול את התמונה – רוצים פריט, נכנסים לאינטרנט, מזמינים ומקבלים.

אבל מה מצד בעל העסק? ובכן, בראש ובראשונה ואולי החשוב מכולם מדובר כאן על חיסכון בכסף. במקום לפתוח חנות פיזית נוספת שכוללת עלויות של הקמה, תחזוק, תשלום של שכר דירה, חשבונות חשמל ומים ועוד ועוד תשלומים – מדובר כאן על תשלום חד פעמי של פתיחת החנות האינטרנטית, ובמקרה הכי גרוע גם תשלום שוטף עבור התפעול שלה – למרות שכל בעל עסק יכול בהחלט ללמוד את המערכת הניהולית של החנות האינטרנטית שלו ולתפעל אותה בעצמו.

אוקיי, ומה עוד?

מעבר לכך, החנות האינטרנטית מאפשרת לדלות נתונים שלא ניתן לדלות מחנות פיזית, נתונים כמו כמה גולשים "נכנסו" לחנות היום, באיזה עמוד בחנות הם נשארו הכי הרבה זמן ועוד.

כמה עולה להקים חנות אינטרנטית?

אז לאור היתרונות הרבים אנחנו מניחים שכבר פחות משנה לכם כמה עולה להקים חנות אינטרנטית היות והדבר הוא חובה, אולם כדי שתדעו לאן אתם הולכים מדובר על מחירים של כ-3,000 ש"ח עבור בניית חנות אינטרנטית בסיסית, ומחירים גבוהים יותר של בערך 8,000 ש"ח עבור בניית חנות אינטרנטית מורכבת יותר.

רוצים עזרה מקצועית ? מוזמנים לבנות חנות אינטרנטית מבית AGHAI במחיר משתלם!

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email