טרנדים אופנתיים שהולכים לתפוס את הכותרות ב- 2023

שנת 2023 מתקרבת אלינו בצעדים גדולים-קטנים ואנחנו כבר יכולים לראות את הטרנדים המהממים החדשים שלאט לאט מתגלים בעולם האופנה. להלן כמה מהטרנדים הפופולריים ביותר שאנו יכולים לצפות לראות בשנת 2023

1. הכל בגדול יותר

ראינו בגדי אוברסייז חוזרים לסטייל בשנים האחרונות, ונראה שהטרנד הזה כאן כדי להישאר. בשנת 2023, אנו יכולים לצפות לראות עוד יותר בגדים במידות גדולות, כולל שמלות, ז'קטים ומכנסיים, שהם "חסרי מידה" ומתאימים לכל הנשים.

2. הדפסים מודגשים

הדפסים נועזים הולכים להיות גדולים גם בשנת 2023. נראה הרבה דפוסים רועשים ובהירים על בגדים ואביזרים.

3. ג'ינסים בגזרה גבוהה

ג'ינסים בגזרה גבוהה – גזרת מותן עושים קאמבק בשנים האחרונות, והם הולכים להפוך לפופולריים יותר בשנת 2023. סגנון הג'ינס הזה מחמיא לכל סוגי הגוף.

4. צבעי ניאון

צבעי ניאון הולכים להיות בכל מקום בשנת 2023. נראה אותם על בגדים, נעליים ואביזרים. ניתן לראות את זה בעיקר בקולקציות תיקים לנשים כמו של Chilla ושל מעצבות אחרות בסגנון שמשתמשות בבדים סופר בוהמיים.

5. בדים נשפכים

בדים נשפכים הולכים להיות פופולריים גם בשנת 2023. נראה הרבה שמלות וחולצות נשפכות שמציגות מעט עור.

6. בדים מטאליים

בדים מתכתיים בגוונים גלקטיים הופכים ליותר ויותר נדרשים ופופולריים והם צפויים גם להיות סופר פופולריים גם ב- 2023. נראה הרבה בגדים ואביזרים עם בדים מטאליים.

7. מראה ספורטיבי

מראה ספורטיבי הולך להיות פופולרי גם בשנת 2023. נראה הרבה לבוש ספורט, כמו אימוניות ונעלי ספורט, וזאת חלק מהמגמה הכללית של לעבור לאורח חיים בריא יותר שמתחזק בעיקר בסביבות אורבניות, כמו למשל בתל אביב, שלשלב אורח חיים בריא יחד עם עם חיי היום יום נהיה עניין של דבר.

8. סגנונות וינטג'

סגנונות וינטג' עושים קאמבק, ואנחנו יכולים לצפות לראות הרבה מראות רטרו בשנת 2023. ממראות דיסקו בהשראת שנות ה-70 ועד הסגנונות של שנות ה-80, סגנונות וינטג' יהיו גדולים בשנה הבאה. תוכלו לראות קולקציות וינטג' מגניבות כאן

9. אופנה בת קיימא

אופנה בת קיימא הולכת להיות גם טרנד גדול בשנת 2023. נראה יותר ויותר מותגים מתמקדים בשימוש בחומרים בני קיימא ובשיטות ייצור אתיות כמו למשל בדים טבעוניים, ופחות שימוש בבדים שמגיעים ממקורות המבוססים על בעלי חיים. ניתן לראות זאת בקולקציות ארנקים לנשים של Chilla שמשתמשת אך ורק בחומרים שאינם מן החי.

10. אופנה בקאסטום מייד

לבסוף, התאמה אישית הולכת להיות טרנד גדול בשנת 2023. נראה הרבה בגדים ואביזרים שניתן להתאים אישית עם שמות למשל, ראשי תיבות או מילים או ביטויים אחרים, מה שיהפוך כל פריט לייחודי ואישי

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email