השכרת מקרן לאור יום – לא צריך לוותר על החלום לעשות אירוע בצהריים

ישנה תפיסה מיושנת, שאומרת שיש לעשות אירועים בעיקר בלילה, אך זוהי תפיסה מיושנת מאוד ודווקא בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים לעשות אירועים דווקא בשעות הצהריים – ראיה לכך היא בחירתם של זוגות רבים לערוך חתונות ביום שישי בצהריים – גם נוח להמון אנשים וגם כיף לחגוג באור יום.

עם זאת, אחד האלמנטים שאי אפשר לוותר עליהם באירועים הוא הקרנה על מסך ומקרן, אך כאן נתקלים זוגות רבים ללא מודעות בבעיה, הם לא יודעים שעם בחירה נכונה של מקרן, ניתן להקרין גם בתנאי אור חזקים.

השכרת מקרן לאור יום – בחירה נכונה של מסך

יש כמה דברים לדעת כאשר אנחנו ניגשים להשכרת מקרן שמתאים לאור יום. אם לא נדע את הדברים האלו אנו עלולים לבצע בחירה שהיא מוטעית ובכך לפגום באיכות הצפייה ולא נעים שדבר כזה יקרה באירוע.

קודם כל, ביחרו מסך הקרנה חשמלי באיכות טובה מאוד, איכות המסך היא קריטית עבור התוצאה הסופית. התייעצו עם המוכר בחנות המשכירה על מנת שיתאים לכם מסך חשמלי מיוחד שיציג תוצאות אופטימליות ביותר לשידור בתנאי אור גבוהים.

השכרת מקרן לאור יום – איזה מקרן לבחור

ככלל, עליכם לבחור מקרן עם רמת בהירות גבוהה במיוחד. מאחר ובתנאי אור השידור יתפזר לכם לכל מקום. ביחרו מקרן שרמת הבהירות שלו גבוהה על מנת שהתמונה תהיה ברורה בתוך כל האור שמגיע מכל הכיוונים. השכרת מקרן כזה היא מפתח על מנת שחווית הצפייה תהיה טובה.

השכרת מקרן לאור יום – מניעת קרני אור

עם כל ההמלצות, עדיין אין ספק שמקרנים אוהבים חושך. לכן גם אחרי שהשכרתם את כל הציוד הדרוש להקרנה בתנאי אור, נסו למנוע כמה שאפשר מקרני השמש להיכנס לסביבה שבה אתם מקרינים. עשו זאת על ידי הצללה אפשרית וחסימת מקורות האור, התקנת המסך בצד שבו השמש לא שולחת את קרני השמש ישירות וכו'. שילוב של הצללה נכונה אפילו גם אם מינימלית, והשכרת מקרן ומסך מתאימים, יכולים להביא לתוצאות מעולות וכך להפוך את אירוע הצהריים שלכם לחגיגה אמיתית.

השכרת מקרן לאור יום – סיכום

בשורה התחתונה, אנו רואים שאין טעם לוותר על אירועים בתנאי אור גבוהים אם ברצונכם גם לשלב צפייה על גבי מסך. עם בחירה נכונה של מקרן ומסך והצללה נכונה של האזור, אפשר לקבל תוצאות מעולות.

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email