איפה הכי כדאי לאחסן את האתר שלכם ומה אתם צריכים לדעת על מנת לבחור אחסון אתרים איכותי

כל מי שמחפש אחסון אתרים לאתר שלו מבין מהר מאוד שזו לא בעיה. החברות רבות כפטריות בגשם, כל הסוגים וכל הצבעים, שרתים שנמצאים בחו"ל, שרתים שנמצאים בישראל, שרתי ענן וכו' וכו'. גם כל חברה מבטיחה דברים כאלו ואחרים ואם כי ההבטחות נשמעות מעולה באוזני ובעיני הלקוח הפוטנציאלי, לא כל החברות איכותיות כמו שהן מציגות את עצמן ולמעשה אתם יכולים ליפול על חברת אחסון אתרים שעושה לאתר שלכם יותר רע מטוב.

אבל למה להתעסק בדברים השליליים? בואו נדבר על אחסון אתרים איכותי שאתם כן צריכים לאתר שלכם, מאשר איך להמנע מהחברות הפחות טובות.

שרת אחסון – למה מומלץ לאחסן אתר ישראלי בשרתי אחסון שנמצאים בארץ

אם האתר שלכם מיועד לקהל הישראלי, כדאי לכם לבחור חברת אחסון אתרים שהשרתים שלה נמצאים בארץ. מדוע? מאחר והקרבה הפיזית של שרתי האחסון היא חשובה מאוד כאשר מדברים על מהירות טעינת אתר. ככל ששרתי האחסון יהיו קרובים כך האתר יהיה מהיר יותר, מדוע? בגלל שחילופי המידע בין השרת לאתר מתרחשים מהר יותר ככל שהקרבה ביניהם גדולה.

שרת אחסון – גיבויים אוטומטיים

אחד הדברים הכי חשובים כשאתם בוחרים שרת, הוא שרת שיש לו גיבויים אוטומטיים על בסיס יומיומי לפחות. אף פעם אינכם יכולים לדעת מה יקרה לאתר שלכם ועמו כל המידע. כאשר שרת האחסון עושה גיבויים קבועים, אז אתם יכולים להיות בטוחים תמיד שלא משנה איזו תקלה תקרה באתר שלכם, תמיד תוכלו להחזיר את הכל אחורה לנקודה התקינה, עם שירות הגיבויים של השרת שלכם.

איזה חברת אחסון כדאי לבחור

אז למעשה קיימות חברות אחסון אתרים טובות בשוק הישראלי, אך חשוב מאוד לקרוא ביקורות ולראות מה התגובות בשוק על ביצועי השרתים. אחת החברות הטובות שמקבלות ביקורות מעולות ברחבי הרשת, היא יופרס – Upress, אשר מציעה שירותי אחסון איכותיים במחירים נוחים. חברת גדולות ואתרים גדולים משתמשים בשירותי האחסון, בגלל מהירות הטעינה הגבוהה שלהם ואיכות שירות הלקוחות, שהוא טוב בהרבה מחברות אחרות בשוק.

בנוסף, יופרס מאפשרים להירשם לשירות שלהם ל- 30 ימים חינם. כך שניתן לבדוק את איכות ותפקוד השרתים שלהם ללא עלות ולהיווכח אם הם אכן טובים.

רוצים להירשם ליופרס? ארגנו לכם עוד 5 אחוז הנחה.

לחצו כאן והכניסו את קוד הקופון UP05MOJO

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email