איך לבחור מדפסת מדבקות שמתאימה לך?

לא פעם קרה לנו שרצינו לסדר את כל הניירת של הלימודים או של המשרד ולא היה פתרון שיענה על הצורך בסיסי אמנם, אבל מאוד חשוב. לשם כך המציאו מדפסת מדבקות. מדפסות אלו כיום הופכות ליותר ויותר לפופולאריות. יש כל מיני סוגים של מדבקות לצד פרמטרים שיש לשקול לפני קנייה. במאמר זה תוכלו לקבל את הידע הנדרש לכך.

מדפסת מדבקות היא מכשיר אלחוטי, קל וקומפקטי שבשלביו הראשונים דמה למכשיר סליקה קטן. עם הזמן הפכו המדפסות לכאלה שפועלות בהרמוניה מוחלטת מול הסמראטפון, הנייח והטאבלט. קל לנשיאה בכף יד אחת וכוללת התאמה למכשיר בדיקה ותפעול או לאפליקציית תפעול ולהצגת המדבקה בדיוק כפי שהלקוח רוצה.

סוגים שונים של מדפסת מדבקות

ישנן מדפסת מדבקות ניידת שהיא מדפסת קטנה ונוחה וזוהי הייחודיות שלה. יש מדפסות המתחברות למחשב דרך WIFI או USB. הן מתאימות לעסקים קטנים. סוג נוסף הוא מדפסת ברקוד שהן מיוחדות להפקדת ברקודים לחנויות ובתי עסק. כדאי לבדוק את אפשרות התאמת המדבקות לאותה סוג מדפסת. מדפסת מדבקות תעשייתית תהיה משוכללת יותר, מעט גדולה יותר ועוד פונקציות שלא קיימות במדפסות אחרות.

איך לבחור מדפסת מדבקות שתתאים עבורכם?

כאשר באים לבחור מדפסת מדבקות צריך לבדוק היטב את הצרכים שלכם.

  • גדול המדבקות – גודל המדבקה שתרצו להפקיד.
  • מה תרצו להדפיס על המדבקה שלכם.
  • רזולוציית הדפסה – האם איכות גבוהה חשובה לכם או שמדובר בעיקר לצורך ברקודים או מחירונים אז לא תמיד העדפה ישירה לאיכות גבוהה.

שימוש של מדפסת מדבקות בקרב הקהל הפרטי

מדפסת מדבקות מאפשרת לכל אחד מאתנו לשמור על סדר בניירת שלו, למשל לסמן חשבונות, חוזים, מסמכים שונים ועוד. מחיר של מדפסות אלו זול יותר מכיוון שהמפרט הטכני שלהן נמוך יותר ממדבקות אחרות למשל – ההדפסה של המכונה מוגבלת לשפה העברית בלבד או שאין להן חיבור USB.

שימושים עסקיים של מדפסת מדבקות

מדפסת מדבקות הינה מוצר נייד וקומפקטי, היא מהווה כלי עבודה, לדוגמה – חשמלאים שיכולים לסמן באמצעותה ארונות חשמל, ארונות תקשורת, כלים שונים, כבלים ועוד.  ברכישת מדפסת מדבקות לשימוש מקצועי יש לקחת בחשבון את מהירות פעילותה, את הרזולוציה של המדבקות, את צבע המדבקות וכו' כדי להתאים אותם לדרישות הרלוונטיות הספציפיות.

בכל עסק שקיים נדרש לשמוק על הסדר הארגוני ולדאוג לסדר את כמות הניירת שמצטברת. כאן נכנסת לפעולה מדפסת המדבקות היא עונה על הצורך של גישה נוחה ומהירה לפריטים שונים, למשל מסמכים, אריזות של סחורה ואפילו מבחנות. עם זאת, יש להתאים את המדפסת לאופיו של העסק.

יתרונות של מדפסת מדבקות לעומת כיתוב ידני או תחליפים למדבקות

  • מדבקות איכותיות – השימוש בגלילי מדבקות כחומר גלם למדפסת מדבקות יאפשר שימוש במדקות איכותיות יותר מאשר מדבקות משרדיות רגילות.
  • כתב ברור יותר – השימוש במדפסת מדבקות זה בדיוק כמו להדפיס עבודה או מסמך כלשהו במקום להגיש אותו ביד. הגשת עבודה מודפסת תהיה הרבה יותר מסודרת וקריאה.
  • עיצוב ומותג – ניתן באמצעות תוכנה גרפית מיוחדת, לעצב את המדבקה לפי רצוננו.
  • חסכון כספי – השימוש במדפסת מדבקות חוסך לכם כסף וזמן רב מאשר להפיק בחנות.

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email