אחסון אתרים של יופרס – אחסון אתרים אחד על אחד

בואו נחשוב רגע על הטייטל של הכתבה הזאת, "אחסון אתרים אחד על אחד", מה זה בעצם אומר? אחסון אתרים אחד על אחד הכוונה היא לתאר חברת אחסון אתרים שנותנת לך שירות ותמיכה ב- 100 אחוז והם בעצם שותפים לדרך שלך ושל האתר שלך ולא מהווים סתם עוד חברת אחסון אתרים שלא כל כך אכפת לה ממך חוץ מלספק לך שירות אחסון אתרים שבסופו של דבר מתברר גם כבינוני ולא יותר.

כשאנחנו מציינים את הביטוי "אחסון אתרים אחד על אחד" אנחנו בעצם מדברים על יופרס וחברות דומות, שנותנות אחסון אתרים פלוס. מעבר לתשתיות האיכותיות במיוחד של יופרס שתורמות משמעותית לטעינת האתר, תקבלו גם שירות לקוחות ותמיכה שהם בראש ובראשונה מבינים את חשיבות העסק שלך להיות נוכח אונליין עם מינימום הפרעות ותקלות.

אחסון אתרים של יופרס – תשתית איכותית שטובה לקידום אורגני

מה שחשוב לציין מאוד לטובה אצל יופרס, זה השרתים האיכותיים שלהם. החשבון הוא מאוד פשוט – שרת איכותי – טעינה מהירה יותר של האתר, טעינה מהירה של האתר – חשוב מאוד לקידום האורגני של האתר.

למעשה, גם אם אתם משקיעים בקידום האורגני של האתר שלכם בתוכן, רכישת קישורים ואופטימיזציה של מבנה האתר, לפקטור מהירות האתר יש משקל מאוד חשוב בקידום אורגני, כאשר המהירות היא כמעט לגמרי תלויה בשרת שבו מאוחסן האתר שלכם.
מעבר לקידום אורגני, טעינה מהירה של האתר היא גם חשובה לחווית המשתמש של הגולשים באתר שלכם.

כמו שאתם רואים טעינת אתר מהירה היא משהו שאין לזלזל בו, שרת לא איכותי שמספק לכם טעינת אתר חלשה יכול ממש לפגוע בהכנסות שלכם – גולשים לא יהיו מעוניינים לגלוש ולנווט באתר שלכם מאחר ואיטיות האתר תוציא להם את החשק וגם כל עבודת הקידום האורגני של האתר שלכם לא תנוצל במלואה.

אם אתם בוחרים ביופרס אתם בוחרים בטעינת אתר גבוהה, גם בגלל איכות השרתים וגם בגלל תוסף ה- WP-ROCKET שהם נותנים לכל מי שנרשם לשירותי האחסון שלהם.

לסיכום, יופרס היא חברת אחסון מהמתקדמות והאיכותיות בארץ וכל זה במחיר שהוא הוגן לחלוטין ביחס למה שאתם מקבלים.
בנוסף, ככה על הדרך, הצלחנו להשיג לכם הנחה של 5% בהרשמה לשירות
בשביל לנצל את ההנחה הקליקו כאן והקלידו את קוד הקופון UP05MOJO

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email