אחסון אתרים של יופרס – אחסון איכותי ומקצועי לאתר שלכם

במידה ויש לכם אתר ישראלי, כדאי לכם מאוד לאחסן אותו בחברת אחסון ישראלית ולא באחת שנמצאת בחו"ל, ישנן כמה סיבות לעשות את זה כאשר הסיבה העיקרית היא שככל ששרתי האחסון של החברה נמצאים קרובים יותר פיזית לישראל כך מהירות טעינת האתר תהיה הרבה יותר גבוהה וכתוצאה האתר יעבוד בצורה חלקה יותר ויקבל גם ציוני איכות גבוהים יותר מגוגל.

למעשה, בדרך כלל שרתים ישראלים הם יקרים יותר מאשר שרתים בחו"ל אך עם תג המחיר גם מגיעה האיכות וכל מי שמנוסה בבניית אתרים מכיר את היתרונות הרבים בחברות האחסון הישראליות.

עם זאת, עדיין נשאלת השאלה, איפה כדאי לי לאחסן את האתר שלי? יש כל כך הרבה חברות אחסון שמציעות דברים כאלו ואחרים, ברמות מחירים שונים. אך למעשה ההבדלים בין חברות האחסון השונות יכולים להיות גדולים מאוד ברמת האיכות והשירות ואם תבחרו את החברה הלא נכונה, אתם יכולים להסתכן בפגיעה וירידה באיכות תפקוד האתר שלכם.

מתוך כמה וכמה חברות איכותיות שיש בארץ, אחת החברות המובילות היא יופרס, המשלבת שרתי אחסון מהירים במיוחד לאתרים, שירות לקוחות, תמיכה, בטיחות וכל מיני פיצ'רים שמקבלים חינם שהם מאוד אטרקטיביים.

אחסון של יופרס – תעודות SSL בחינם

תעודות SSL הן חשובות לאבטחת המידע באתר. אתר עם תעודות SSL יהיה גם מדורג גבוה יותר על ידי גוגל. ביופרס אתם מקבלים אפשרות להתקין 2 תעודות SSL חינם וכל זה עושים בקליק, לעומת פעם שתהליך ההתקנה היה דורש ידע טכני ועזרה מהתמיכה הטכנית שהיה יוצר כאב ראש מיותר.

השיפור הזה בהתקנה של תעודות SSL הוא נוח במיוחד למי שבונה ומנהל אתרים עבור לקוחות רבים ורוצה למנוע מעצמו את ההתעסקות המיותרת הזו, לכן יופרס היא חברת אחסון מתאימה במיוחד לריסלרים, שרוצים שרת אחסון המשלב איכות ונוחות.

אחסון של יופרס – תועלת גבוהה ביחס לעלות

מבחינת עלויות, האחסון של יופרס הוא הוגן במיוחד, בטח ביחס לכל התוספים והפיצ'רים שאתם מקבלים בחינם, פיצ'רים שבכל מקרה תשלמו עליהם בהמשך, כי כנראה תצטרכו אותם. בנוסף, ישנה אפשרות להרשם לתקופת ניסיון של 30 יום ללא תשלום, שבה תוכלו להתנסות באחסון ולבדוק אם הוא אכן איכותי ושווה את המחיר.

השגנו לכם קופון של 5 אחוז להרשמה לאחסון,

לשימוש בקופון לחצו כאן והקלידו את קוד הקופון UP05MOJO

הכתבה עזרה לכם? שתפו עם החברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email